Väldigt tråkigt.

det är riktigt tråkigt att du blitt förändrad vännen. jag har gillat dina ex men ingen har lyckas förändra dig, varför nu? det du går igenom nu är en stor omställning, yes i know , jag har gott igenom det två gånger men alltid varit den jag är idag bara blitt lite mognare. men varför gör du en sån besvikelse mot oss som varit din familj? som alltid funnits där, jag förstår faktiskt inte. bröder&systrar håller ihop , men varför ska jag acceptera att du vänt ut och in på dig själv och puttar undan ?? du hälsar knappt på hos mina föräldrar som du näst intill alltid gjort.
frågan om du kunde bli gudfar till stumpan, fick inte ett sms med ett svar, du har ju verkligen gott in i väggen och det är riktigt tråkigt ska du veta! jag behandlar folk som jag själv blir behandlad, behandlar du mig som en pappersbit så får du ju räkna med att jag gör detsamma med dig. jag blir ledsen och jävligt frustrerad ska du veta !! finns inga ord mer en att säga, att du i princip dött .. det finns ju bara en som har gjort dig såhär, så jävla wierd alltså !
Jessi Fox » 2010-06-08 | 21:16:58
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

vem är det du skriver om? låter bekant...



tack förresten! vad glad jag blir :) jag har försökt videoblogga om hur jag lägger min makeup. men det går bara åt helvete typ. nån dag ska jag ta mig i kragen och visa vad jag använder för produkter. det är så många som frågar hela tiden. det har varit dags för länge sen.

Jacqueline - 18 år och blivande mami » 2010-06-09 | 01:13:07
URL: http://jacquii.blogg.se/

usch låter inte kul!

men allting händer pga en anledning .. eller?

kramar på er

Jessi Fox » 2010-06-10 | 15:26:54
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

jag kom på vem det handlar om, tror jag... r? lika bra att utesluta honom om det är så du känner.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback