Vem är du?

Helena om Han är hemma =):
Inte så konstigt när Kevin får madrömmar när han har 2 knarkare till föräldrar.Han har ju fått massa ´knarkskador´under sin tid i din mage.Tycker sååååå synd om dina barn som måste leva i erat hem.

Hoppas socialen öppnar sina ögon snart o räddar Kevin o Pixie till ett bättre liv i renhet.

Du Wickan MÅSTE söka hjälp för din psykiska problem o ostabilitet.Dina barn mår inte bra att ha en mor som är psykiskt oblans.
Om du inte själv tar tag på sakerna så måste man tyvärr snart börja agera o ta kontakt med socialen för Kevins o Pixies välbefinnades skull.

Har hållit mig i skinnet men tyvärr börjar sista gränser närma sig o då MÅSTE jag agera,TYVÄRR


Sv : jag måste ju bara säga att det är väldigt roligt att du vet så mycket om oss som inte stämmer. =) det är verkligen smickrande det du skriver faktiskt :)
ja kevin får verkligen mardrömmar när han har två föräldrar som verkligen knarkar, inget barn får ju mardrömmar eller hur.
vi skulle aldrig peta på en drog nu när vi är föräldrar, det finns en mamma som faktiskt gör det och vi tycker det är helt sjukt att man kan sätta ens barns liv på spel, men den mamman är inte jag! vet du varför? för jag älskar mina barn, utan dem vet jag inte vad jag hade gjort.
om du inte vet det så hamnar man ofta i förlossnings depression eller ångest osv osv, det är fullt normalt och vanligt. så jag vet inte vad du får de ifrån att jag har psykiska problem och ostabilitet. men gör det agera vettja, vi har redan varit på en observation i början på kevins uppväxt just för att dem skulle se om vi var stabila och skötte oss och tog hand om honom. det gör vi en idag det är därför vi sitter här i en lägenhet med två barn och ingen alkohol eller droger, vi ska till och med vara nyktra imorgon och hur många är det egentligen?
gå till socialen och be om att få prata med en som heter Hanna Lavander, så kan du säga det du tror om oss så får vi se vad hon säger till dig. =) eftersom vi inte känner någon som heter Helena eller umgås med någon som heter så , ja då verkar det ganska wierd att du yttrar dig sådär.. du måste blandat ihop oss med någon eller så är det du som lider av psykiska problem och ostabilitet och måste dra ihop något för att du kanske är avundsjuk eller har svårt att acceptera att dem som haft det jobbigt kan vara lyckliga? ja, tänk på det.
du är precis som alla andra små troll som antingen skriver anonymt eller hittar på namn. som jag sagt innan, det är så tragiskt att erat liv kan vara så tråkiga. !
Fru Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-06-24 | 20:32:20
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Knarkarare? vilka då? Vadå avundsjuka? Hela jävla tiden! Men igen ja du har så himla fina barn och du är så himla stark och vågar iaf erkänna när du mår dåligt, det är rätt normalt att man känner så efter en förlossning. Woah jag får damp på folk som ska lägga sig i andras liv som inte har med de o göra, och komma med lögner? Till vilken nytta när ni vet vad som rä sant och vet att både Kevin och Pixie har superbra föräldrar! Punkt!



Kramar!

Fru Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-06-24 | 20:34:24
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Btw, bra skrivet!

Martina » 2010-06-24 | 21:22:30
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Jobbigt när männsikor ska lägga sig i andras liv:(



SV: jag tyckte inte mitt objektiv jag hade gav mig något utav de jag ville ha. Vist man kunde zomma ut längre och så men kändes inte riktigt nödvändigt. Ska man ha ett objektiv för pengarna ska man nästan lägga ut på värstnig objektiven men de kostar som sakt väldigt mkt också tyvär.



jag vet inte hur jag ska utveckla mig själv som fotograf får framtiden avgöra:)



kram

Fru Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-06-24 | 22:21:50
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

ja men bara för att ni har varit de betyder de inte alls att ni är det idag. jag skulle bli seriöst chockad om du skulle säga att de va så, tror aldrig någonsin du skulle utsätta dina barn för de, aldrig! Eller rättare sagt jag vet att du aldrig skulle göra de!



tack för att du är ärlig! Vill du skriva av dig så vet du vart du har mig, jag lovar att det stannar där.



Puss o kram!

cassandra, mamma till josefin » 2010-06-24 | 23:13:34
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

tackar :)

Jenny » 2010-06-25 | 01:42:16

Skit i vad andra skriver och tycker om er! Du är stark ju. Titta ni har uppfostrat två barn ni har gått från ett dåligt liv till att bli bra föräldrar så länge ni har ändrat er och att ni håller er till ert nya "liv" och att era barn mår bra så behöver ingen lägga sig i.. Ni sköter er perfekt tycker jag.. Alla kan drabbas av förlossnings depression de e normalt..



Så länge Kevin och Pixie har mat i magen, har tak över huvudet en säng att sova i och att ni sköter deras hygien, Då har ni gjort allt och lite till era barn behöver.. Va stolt och låt ingne hugga dig i ryggen du är en fin mamma Wictoria... Jag skickar en stooooooor kram..

Fru Charlotte - Mamma till Nikita » 2010-06-25 | 11:10:19
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Jag tycker det kan va riktigt skönt att prata/skriva av sig till någon man inte känner sådär jätte bra :)



Vi har inte bestämmt än, vi har kommit fram till att vi ska fira den tillsammans, och att vi vill grilla :)

Vad ska ni göra?

Kram

Jessi Fox » 2010-06-27 | 15:40:30
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Fan va du har haters i ditt liv.. Skit i vad folk tycker. Ge dom inte den responsen. Visa istället att du är skitstark och klarar av livets motgångar, allright?



Hoppas ni hade en bra midsommar! Hälsa mor och far så gott.

Jacqueline - 18 år och MAMMA » 2010-06-29 | 16:28:39
URL: http://jacquii.blogg.se/

Men Gud! Kommunerna måste hitta bättre aktiviteter så människor som denna kan sysselsätta sig med och inte ha för mycket fritid!

Veronica » 2010-11-17 | 20:31:56
URL: http://taggaidiot.blogg.se/

OMG.. va är de där för tönt som skriver sånt där skit! hon helena.. fan idiotiska människor de finns.<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback