Ett stort misstag!

Jag vill verkligen inte hänga ut någon, men nu har jag burit på det här länge nog och pratat om det med gubben och Dessi med.
Jag tycker det är enormt dåligt att sluta höra av sig, förändra sig totalt, sviker så hårt när personen i sig fått en sådan underbar chans att vara gudmor till ett barn.
jag hade sånt förtroende och det kändes väldigt rätt men jag misstog mig, ett stort misstag som jag ångrar.
det är försent nu att göra något åt det, jag mår dåligt över detta.
Som gudmor innebär det massor, det är något speciellt och man skiter inte i det!
Personen har försvunnit, svikit oss, förstört det fina namnet gudmor.. jag vet inte vad jag tänkte på när jag valde henne som gudmor, jag skäms!!
men vad som en händer så kommer jag inte låta han hamna i hennes händer! han har en SUPER Gudfar och tack och lov för det <3 .
Hon är som bortblåst nu, finns inte i våran värld längre.
en person jag känt i så många år haft sånt förtroende för, sprack,
Jag vet en Person som betyder mycket för oss vid namn Desiree som ställt upp mer en vad den personen gjort på alla dessa år, det är egentligen fel! men jag är så enormt glad över det!
Tackar bara Dessi att hon funnits där för oss i vått och torrt <3
Elly » 2010-03-13 | 11:00:44
URL: http://gravidnu.blogg.se/

usch då :S låter inte bra, inlägget alltså...

Vem vet! Inatt drömde jag att mitt vatten gick haha, dock så trodde inte min pojkvän på mig i drömmen så jag blev SKITARG xD

Kram

dessi » 2010-03-13 | 13:38:01

synd att det ska visa sig efter att denna person inte funnits där.



tack för dom fina orden! du berör mitt hjärta så mkt!



kommer aldrig svika dig! du/ni är min/a vän/ner som jag tänker hålla hårt i!

Cars » 2011-01-17 | 09:31:32
URL: http://cars.blog24h.com

Hello admin, nice site you have!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback